alles over

Bezorgen en afhalen

Levertijd en bezorgtijden

Wanneer je op een werkdag voor 17:00 besteld hebt, zal je de volgende dag de postbode voor de deur hebben staan. 

Opgepast, op feestdagen kunnen onze bezorgtijden afwijken.

 

Bezorgadres kiezen

Wij verwerken jouw bestelling altijd zo spoedig mogelijk. Wanneer jouw bestelling al onderweg is kunnen wij deze niet meer aanpassen. Wanneer je na het bestellen toch nog het afleveradres wilt aanpassen, verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen, zodat wij deze nog kunnen wijzigen. 

Bezorgafspraak wijzigen

In de bestelnotitie kan je vermelden dat je het product op een bepaalde dag geleverd wilt hebben. Wanneer je op het moment van de bezorging niet thuis bent zullen wij het nog een enkele keer proberen. Wanneer je de tweede keer ook niet thuis bent tijdens de levering, geven wij jouw product af bij een PostNL ophaal punt en kan je jouw product hier ophalen. 

Pakket volgen

Op welk tijdstip jouw product exact wordt afgeleverd hangt af van de vervoerder. In de bevestigingsmail staat aangegeven welke vervoerder jouw product aflevert. 

PostNL

Wanneer jouw bestelling met PostNL wordt afgeleverd, dan krijg je een Track and Trace code opgestuurd waarmee je de gehele bestelling kunt volgen. 

GLS

GLS is onze bezorgingsdienst voor Frankrijk en België. Ook bij GLS ontvang je via de mail een Track and Trace code waarbij je je gehele bestelling kunt volgen. 

Feel Delivery

Feel Delivery wordt binnenkort geïntroduceerd, meer informatie hierover volgt.

Pakket niet bezorgd/compleet

Geen volledige bestelling ontvangen? 

Wanneer u twee of meerdere items heeft besteld en u niet alle items tegelijk binnen krijgt, dan kan het zijn dat er één of meerdere producten vertraagd zijn en dus een dag later aankomen. Ook kan het zo zijn dat verschillende producten met verschillende bezorgsdiensten geleverd worden. Wanneer het product na een dag gewacht te hebben nog steeds niet binnen is verzoeken wij jou vriendelijk om contact met ons op te nemen!

Track and Trace geeft aan dat het pakket afgeleverd is, maar dat is het niet.

Wanneer dit het geval is, is er meestal een briefje achtergelaten door de bezorger met benodigde informatie en/of is het pakketje bij de buren afgeleverd. Wij verzoeken je vriendelijk om dit na te gaan. Wanneer dit niet het geval is neem dan contact op met de klantenservice van de bezorger of met ons zelf.

Track and Trace code geeft aan dat het pakket bij een afhaallocatie is, waar is dat?

Wanneer de Track and Trace code dit aangeeft, heb je als het goed is ook een briefje door de brievenbus gekregen met de locatie bijgevoegd. Wanneer dit niet het geval is kan je het beste contact opnemen met de bezorgdienst, zij kunnen aan de hand van jouw barcode zien bij welke afhaallocatie het pakket zich bevindt.